در حال انتقال به بانک ... processing...

صــــدای مشـــتری

021 56418040 داخلی 114

سوالات متداول

14 اسفند 1399 | 10:38
سوالات متداول
 
 
پرسش های متداول

سوالات پرتکرار  FAQs

 

دسته‌بندی پرسش‌ها

 

ورود و ثبت‌نام:

 

  • 1- چگونه در سایت ثبت نام کنم؟

در وب سایت مدی گارد روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید.

میتوانید با استفاده از ایمیل یا شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید.

(در صورت ثبت نام با شماره موبایل، کد فعال سازی برایتان پیامک میشود )

بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می‌شود.

سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

 

  • 2- آیا برای خرید از مدی گارد حتماً باید در سایت عضو شوم؟

بله، برای خرید ابتدا باید در سایت عضو شوید. ثبت نام در سایت از طریق شماره موبایل و یا ایمیل (پست الکترونیک) امکان پذیر است.

 

  • 3- چطور می‌توانم مشخصات کاربری‌ام را ویرایش (اصلاح) کنم؟

پس از ورود به حساب کاربری خودتان در سایت مدی گارد، می‌توانید از طریق گزینه‌ی ویرایش اطلاعات شخصی، مشخصات مورد نظرتان را اصلاح کنید.

 

 

روند ثبت سفارش و خرید:

 

  • 1- چطور در مدی گارد کالایی را سفارش دهم؟

ابتدا در سایت مدی گارد از طریق گزینه‌ی ورود (در بالای صفحه سمت راست) وارد حساب کاربری خود شوید ( اگر اولین بار است که وارد سایت می‌شوید، ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید).

محصول مورد نظرتان را جستجو کنید.

پس از یافتن محصول مورد نظر، روی گزینه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

  •  2- آیا می‌توانم بعد از سفارش محصول، مندرجات فاکتور صادر شده را تغییر دهم؟

خیر، بعد از صادر شدن فاکتور، امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

 

  • 3- آیا می‌توانم بصورت تلفنی سفارش دهم؟

 امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی فقط برای کالاهایی که به صورت عمده به فروش می رسد امکان پذیر است.

 

  • 4- چطور می‌توانم با حساب کاربری شخصی برای شرکت یا موسسات حقوقی خرید کنم؟

ابتدا وارد پروفایل شخصی خود شوید.

روی گزینه ویرایش اطلاعات شخصی کلیک کنید.

از طریق گزینه ایجاد اطلاعات حقوقی، اطلاعات خود را وارد کنید.

 

  •  5- آیا می‌توانم هزینه‌ی سفارش خود را هنگام تحویل گرفتن کالا در محل بپردازم؟

خیر، در حال حاضر امکان پرداخت هزینه در محل وجود ندارد.

 

  • 6- چطور سفارش خود را لغو کنم؟

شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی حداکثر تا یک ساعت بعد از ثبت سفارش، سفارشی را که از آن منصرف شده‌اید لغو نمایید.

 

پیگیری ارسال سفارش:

 

  • 1- چطور می‌توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

در سایت مدی گارد وارد پروفایل خود شده و روی گزینه‌ی سفارش‌های من کلیک کنید.

در این قسمت با انتخاب گزینه‌ی سفارش‌های من می‌توانید جزئیات سفارش خود را مشاهده کرده و روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش را پیگیری کنید.

 

 

 


سوالات متداول